COOKIE BELEID
Cookies zijn noodzakelijk voor het optimaliseren van onze website. Het helpt ons om algemene gebruiksstatistieken vast te leggen, en het opslaan van andere informatie waardoor wij onderdelen zoals de vergelijkfunctie kunnen aanbieden. Deze cookies slaan geen identificeerbare persoonlijke informatie op. U vindt meer informatie over onze cookies op de Privacy Beleidspagina

19-11-2019

Volledig elektrische Ford Mustang Mach-E: Reserveer nu!

Voor het eerst in 55 jaar breidt Ford de Mustang line-up uit met een volledig elektrisch aangedreven SUV.

“Tijdens de allereerste Detroit Auto Show vertelde Henry Ford dat hij werkte aan iets wat de wereld als een bliksemschicht zou raken. Dat was de Model-T. Nu is Ford Motor Company trots om een auto te presenteren die opnieuw als een bliksemschicht inslaat. De elektrisch aangedreven Mustang Mach-E biedt snelheid, plezier en vrijheid voor een nieuwe generatie Mustang-rijders.” - Bill Ford, achterkleinzoon van oprichter Henry Ford en Executive Chairman bij Ford Motor Company.


De Ford Mustang Mach-E belichaamt de ware Mustang-spirit met gestroomlijnd silhouet, gespierde houding en adembenemende rijbeleving. Dit geldt nog meer voor de extra krachtige GT-versie met kenmerkende Mustang-sensatie dankzij 465pk vermogen, 830 Nm koppel en een sprint van 0-100 km/u in minder dan 5 seconden. Met een actieradius tot 600 km (WLTP), routebegeleiding naar openbare laadstations en toegang tot meer dan 125.000 FordPass Charging Network locaties in 21 landen in Europa heeft de krachtige en stijlvolle Mustang Mach-E ook een groot rijbereik. Daarnaast is de Mustang Mach-E voorzien van een nieuw SYNC systeem met toonaangevende connectiviteitstechnologie.


Keuze uit 3 varianten

<
>


Bij het ontwikkelingsproces waren de wensen en behoeften van kopers de leidraad. Het resultaat is een gestroomlijnde SUV met indrukwekkende rijkwaliteiten en toonaangevende connectiviteitstechnologie.

De Mustang Mach-E komt eind 2020 op de markt met een ‘standaard’ of ‘extended range’ accupakket en met achterwielaandrijving of vierwielaandrijving, goed voor een actieradius tot 600 km (WLTP)1. De versie met vierwielaandrijving en extended range accu levert een systeemvermogen van 248 kW (337 pk). De krachtigere GT levert 342 kW (465 pk) en 830 Nm koppel [2] en accelereert in minder dan vijf seconden van 0-100 km/u. In alle gevallen gaat het om voorlopige waarden.


  • Prestaties geven nieuwe lading aan het woord ‘electrifying’

    In de Mustang Mach-E heeft de bestuurder keuze uit drie rijmodi: Whisper, Engage en Unbridled. Elke modus staat garant voor verfijnde rijdynamiek en unieke instellingen voor de stuurreactie, interieurverlichting, speciale geluiden voor een authentieke elektrische rijbeleving en dynamische animaties in het instrumentarium.

    Een nieuw all-wheel drive systeem verdeelt de aandrijfkracht over de voor- en achterwielen voor optimale tractie en wegligging. Om de controle onder gladde omstandigheden te maximaliseren is dit systeem door Ford geperfectioneerd tijdens uitvoerig testwerk op natte en besneeuwde wegen.

  • Bovenop de zinderende acceleratiekracht zal de Mustang Mach-E beschikbaar komen met gloednieuwe Flexira aluminium performance remklauwen van Brembo. Deze behouden de functionaliteit van een vaste remklauw, terwijl ze zijn ontworpen met de afmetingen van een zwevende remklauw. De Mustang Mach-E GT is ook voorzien van MagneRide® adaptieve ondersteltechnologie, wat een innemend rijcomfort biedt.


    DE MUSTANG MACH-E.  ELEKTRISCH EN ONGETEMD

    RESERVEER NU


  • Ford Mustang Mach-E
  • Nieuwe kijk op de Mustang

    Door de accu in de bodemplaat van de Mustang Mach-E te integreren, hebben de ingenieurs een SUV met Mustang-waardige rijdynamiek gecreëerd, die tegelijk veel ruimte voor vijf inzittenden en bagage biedt.

    De Mustang Mach-E is direct herkenbaar als Mustang dankzij de lange en krachtig ogende motorkap. Andere elementen zijn de geprononceerde ‘heupen’ aan de achterzijde, agressieve koplampen en de drievoudige achterlichtunits: het handelsmerk van de Mustang. Achter het design gaat een verrassend ruim interieur schuil en een bagageruimte [3] met een inhoud van 402 liter en 1.420 liter met neergeklapte achterbank. Onder de motorkap zit een extra bergruimte met een inhoud van 100 liter en een afvoer voor overtollig water en vuil. Het is een ideale plek voor het opbergen van natte kleding en bemodderde schoenen.


  • Ford Mustang Mach-E interieur
  • Interieur gericht op licht en ruimte

    Ford-designers werkten nauw samen met toekomstige gebruikers om een interieur te ontwerpen dat aansluit bij hun wensen en voorkeuren. Een elektrisch aangedreven auto biedt meer vrijheid om binnenruimte te maximaliseren. Vijf inzittenden zitten ruim en comfortabel in de Mustang Mach-E.

    Het interieur is een samenspel van strak, modern design en slimme functionaliteit. Er is een premium B&O audiosysteem verkrijgbaar, inclusief luidsprekers voorin boven de luchtroosters die ogen als een soundbar. Onder de middenarmsteun zit een vak dat groot genoeg is voor bijvoorbeeld een handtas. Het dashboard is typisch Mustang door een bovenrand met de kenmerkende, dubbele boogvormen. Het glas van het panoramadak heeft een speciale coating waardoor het interieur in de zomer koeler blijft en warmte beter vasthoudt in de winter.


  • Ford Mach-E varianten die op dit moment te reserveren zijn

    Een gelimiteerde First Edition in de exclusieve kleur Grabber Blue Metallic komt beschikbaar met de extended range accu en vierwielaandrijving, een panoramadak over de volle lengte, contrasterend stikwerk in de bekleding en instaplijsten met het opschrift ‘First Edition’.

    RESERVEER DE FIRST EDITION NU


  • Ford Mach-E ST-Line
  • Ford Mustang Mach-E First Edition

    Consumenten(advies)prijs vanaf €70.940,-
    Levering eind 2020
     Wordt als eerste gebouwd en als eerste geleverd. Exclusieve buitenkleuren en geavanceerde standaarduitrusting.

    BELANGRIJKSTE KENMERKEN:

    • 19 INCH LICHTMETALEN VELGEN
    • HANDS-FREE ELEKTRISCH BEDIENBARE ACHTERKLEP
    • B&O SOUND SYSTEM MET 10 SPEAKERS
    • INTELlIGENTE ADAPTIEVE CRUISE CONTROL
    • PANORAMADAK (VAST)
    • GEAVANCEERDE ACTIVE PARK ASSIST MET 360° CAMERA


  • Ford Mach-E Titanium
  • Ford Mustang Mach-E AWD

    Consumenten(advies)prijs vanaf €57.665,-
    Levering eind 2020
     Permanente dual motor All Wheel Drive. Buitengewone standaarduitrusting.

    BELANGRIJKSTE KENMERKEN:

    • 19 INCH LICHTMETALEN VELGEN
    • ADAPTIEVE LED MUSTANG SIGNATURE KOPLAMPEN
    • 8-WEG ELEKTRISCH VERSTELBARE VOORSTOELEN
    • ELEKTISCH INKLAPBARE BUITENSPIEGELS IN CONTRAST KLEUR
    • RODE REMKLAUWEN
    • DUAL MOTOR PERMANENT ALL WHEEL DRIVE

  • Ford Mach-E ST-Line
  • Ford Mustang Mach-E

    Consumenten(advies)prijs vanaf €49.925,-
    Levering eind 2020
    Slimme technologie en een geweldig interieur

    BELANGRIJKSTE KENMERKEN:

    • 18 INCH LICHTMETALEN VELGEN
    • 10.2 INCH DIGITAAL DASHBOARD & 15.5 INCH TOUCH SCREEN
    • SMARTPHONE ALS SLEUTEL [4]
    • ADAPTIEVE CRUISE CONTROL MET FILE ASSISTENTIE
    • LED MUSTANG SIGNATURE ACHTERLICHTEN
    • TOT 150KW DC FAST CHARGING

  • Nu te reserveren, leverbaar vanaf eind 2020

  • De Ford Mustang Mach-E is vanaf nu te reserveren via de website van Ford NL

  • FORD MACH-ERESERVEER NU


  • Ford Mustang Mach-E opladen
  • Accutechnologie en zorgeloos opladen

    De Mustang Mach-E is leverbaar met een standaard lithium-ion accu met een capaciteit van 75,7 kWh of een extended range accu van 98,8 kWh. Met deze laatste is een rijbereik tot 600 km mogelijk volgens WLTP, in combinatie met achterwielaandrijving [1]. De standaard accu bestaat uit 288 lithium-ion cellen en bij de extended range zijn dat er 376.

    De accu is in de vloer tussen de assen gemonteerd. Dat levert een laag zwaartepunt en maximale interieurruimte op. De behuizing is watergekoeld en omgeven door een constructie die de accu beschermt tegen de impact tijdens een botsing. De koeling zorgt voor een optimale temperatuur in alle weersomstandigheden en verbetert de oplaadtijd.

    Uit onderzoek blijkt dat gebruikers van elektrische auto’s tachtig procent van de tijd thuis laden. Ford levert daarvoor een Ford Connected Wallbox, waarmee opladen tot vijf keer sneller gaat dan met een regulier stopcontact. Bij de versie met extended range en vierwielaandrijving laadt de Wallbox per uur 62 kilometer rijbereik [5]. De Ford Home Charge Cable, die bij de auto wordt geleverd, maakt het mogelijk om per uur 14 kilometer rijbereik te laden met een regulier Europees stopcontact.

    Het navigatiesysteem kan gedurende de rit laadadviezen geven op basis van de laadtoestand van de accu, beschikbare laadvoorzieningen onderweg en de geplande reisafstand. Ford geeft gebruikers toegang tot het FordPass Charging Network. In samenwerking met NewMotion en het FordPass Connect on-board modem hebben berijders van de Mustang Mach-E toegang tot 125.000 openbare laadpunten in 21 landen in Europa. Met de FordPass app is het starten van het opladen en betalen gemakkelijk. Een Ford Public Charge Cable wordt bij de auto geleverd.

    Ford is ook medeoprichter en aandeelhouder van het consortium IONITY dat de bouw van 400 snellaadstations met 150 kW laadvermogen in Europa voor ogen heeft. Die moeten eind 2020 gerealiseerd zijn. Tien minuten laden betekent 93 kilometer rijbereik voor de Mustang Mach-E met extended range accu en achterwielaandrijving. De versie met standaard accu is bij deze snellaadstations [6] in 38 minuten van tien naar tachtig procent op te laden.


    Hoever brengt een Ford Mustang Mach-E jou met 600km bereik?

    Plan je eigen rit



< X  >
Ford Mach-E onthulling
< X Ford Mach-E onthulling >
Ford Mach-E onthulling
< X Ford Mach-E onthulling >
Ford Mach-E onthulling
< X Ford Mach-E onthulling >
Ford Mach-E onthulling
< X Ford Mach-E onthulling >
Ford Mach-E onthulling
< X Ford Mach-E onthulling >
Ford Mach-E onthulling
< X Ford Mach-E onthulling >
Ford Mach-E onthulling
< X Ford Mach-E onthulling >
Ford Mach-E onthulling
< X Ford Mach-E onthulling >


 Deel dit bericht



# # #



[1] Het vermelde brandstof- en energieverbruik, de CO2-uitstoot en elektrische actieradius zijn gemeten volgens technische reglementen en specificaties van het Europese reglement (EC 715/2007 en (EC) 692/2008. Het brandstofverbruik en de CO2-emissies zijn voor een specifieke modelvariant bepaald. De betreffende testprocedure vergelijkt verschillende automerken en modellen. Naast het brandstofverbruik spelen ook het rijgedrag en andere non-technische factoren een rol bij het bepalen van de testresultaten. CO2 broeikasgas is verantwoordelijk voor de opwarming van de aarde.

Vanaf 1 september 2017 wordt de uitstoot en het verbruik van nieuwe voertuigen getest volgens de World Harmonised Light Vehicle Test Procedure (WLTP) vastgesteld door de (EU) 2017/1151. De WLTP is een meer realistische testprocedure voor het meten van uitstoot en CO2-emissies. Vanaf 1 september 2018 vervangt de WLTP de New European Drive Cycle (NEDC) volledig. Tijdens de uitfasering van NEDC worden de WLTP-meetresultaten gecorreleerd aan de NEDC. Daardoor kan het brandstofverbruik en de CO2-uitstoot bij de twee testprocedures afwijken. Dezelfde auto kan volgens de twee testmethoden afwijkende resultaten behalen.


[2] Op basis van berekeningen door de fabrikant met computersimulaties. In de praktijk kunnen de waarden daarvan afwijken.


[3] Lading en laadcapaciteit gelimiteerd door voertuiggewicht en gewichtsverdeling.


[4] Activatie van deze feature vereist.


[5] Rijbereik en laadtijd berekend door fabrikant op basis van computersimulaties en volgens inschatting op basis van de WLTP-calculatie methodiek. De laadsnelheid vermindert naarmate de batterij dichterbij zijn maximale laadcapaciteit komt. De resultaten kunnen verschillen door piek laadtijden en de laadtoestand van de batterij. Het actuele rijbereik is afhankelijk van externe factoren, rijstijl, onderhoud en de leeftijd van de lithium-ion batterij.


[6] Laadtijd berekend door fabrikant op basis van computersimulaties. De laadsnelheid verminderd naarmate de batterij dichterbij zijn maximale laadcapaciteit komt. De resultaten kunnen verschillen door piek laadtijden en de laadtoestand van de batterij.






Nieuws